Page 64 - FlipSL_LP_TP_2013
P. 64
LETNO
POROČILO
DRUŽBE
BORZEN
ZA LETO
Pomemben vidik razvoja in izobraževanja so tudi strokovna literatura ter članstva v strokovnih združenjih, kjer
poteka neformalni pretok znanja.
MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH
Z razvojem kompetenc zaposlenih, s ciljnim vodenjem, z usmerjeno dvosmerno komunikacijo in drugimi orodji
skrbimo za ustrezno raven motivacije in pripadnosti zaposlenih. Posebno pozornost namenjamo tudi nematerialnim
oblikam nagrajevanj, kot na primer vključevanje v različne projekte, delovne skupine in podobno, kar še dodatno
proaktivno deluje na zavzetost zaposlenih.
ORGANIZACIJSKA KLIMA
Zavedamo se pomembnosti pozitivne organizacijske klime v družbi. Tako smo se lotili priprave ocene trenutnega
stanja in v letu 2013 izvedli analizo organizacijske klime in zavzetosti zaposlenih v družbi. Na podlagi pridobljenih
rezultatov smo pripravili akcijski načrt aktivnosti na tem področju. Skupna ocena organizacijske klime znaša 66
odstotkov (od maksimalno 100 odstotkov), pri čemer je bila s 74 odstotki najvišje uvrščen kriterij pripadnost družbi,
sledil pa ji je kriterij inovativnost in iniciativnost z 71 odstotki.
4.1.4 Komuniciranje z zaposlenimi
Redni letni razgovori z zaposlenimi so pripomoček za ugotavljanje delovne uspešnosti posameznika v preteklosti in
prepoznavanje njegovih kompetenc v prihodnosti. Vsebina letnih razgovorov je poglobljen pogovor o tekočih
nalogah, opravljenem delu in rezultatih, ciljih in nalogah za prihodnje obdobje ter o sodelavčevem osebnostnem
razvoju in karierni poti.
Zaposleni so o dogajanju na Borzenu sprotno informirani preko intraneta, elektronske pošte ter različnih formalnih
in neformalnih srečanj. Imajo tudi možnost aktivnega sodelovanja pri ustvarjanju ciljev družbe, omogočeno jim je
svobodno izražanje mnenj, v družbi pa velja tudi politika odprtih vrat.
Verjamemo, da je na ravni komuniciranja pomembna dobra mednivojska komunikacija, kot tudi kvalitetna
komunikacija znotraj tima družbe. V okviru internega komuniciranja se posvečamo tudi tem tematikam, kar se med
drugim odraža v rednih izvajanjih t.i. teambuilding programov.
V družbi imamo delavskega zaupnika, ki ga izvolijo zaposleni in je vedno na voljo ter pripravljen prisluhniti
sodelavcem in po potrebi ustrezno odreagirati.
4.1.5 Skrb za zaposlene
ZDRAVJE IN VARSTVO PRI DELU
Borzen skrbi za varno in zdravo delovno okolje vseh zaposlenih. V vse procese in projekte vključujemo novosti s
področja varnosti in zdravja pri delu ter varstva pred požarom. Za vsa delovna mesta je izdelana ocena tveganja s
predpisanimi ukrepi, ki zagotavljajo ustrezno varnost zaposlenih. Tveganja periodično ocenjujemo in jih s
primernimi varnostnimi ukrepi ohranjamo na sprejemljivi ravni, hkrati pa zaposlenim omogočamo delo z napredno
in človeku prijazno tehnologijo in materiali.
Organiziramo redne periodične zdravstvene preglede zaposlenih, kar omogoča spremljanje zdravja in zmožnosti
opravljanja dela. V družbi merimo zanemarljivo nizko stopnjo bolniške odsotnosti. Razlog temu je reševanje
zdravstvenih in drugih težav zaposlenih ter preventivna skrb za zdravje zaposlenih.
V okviru promocije zdravja na delovnem mestu ozaveščamo zaposlene o preventivnih dejavnostih za preprečitev
bolezni, hkrati pa zaposlenim omogočamo, da sami aktivno poskrbijo za zdravo delovno okolje. Družba se zaveda
pomembnosti ozaveščenosti svojih zaposlenih, zato bomo nadaljevali s proaktivnimi dejavnostmi na tem področju.
64