Page 65 - FlipSL_LP_TP_2013
P. 65










LETNO
POROČILO
DRUŽBE
BORZEN
ZA LETO








DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE
Borzen se zaveda, da je usklajevanje poklicnega in družinskega življenja dandanes vse večji izziv, zato se je družba
odločila, da bo pristopila k javnemu pozivu za pridobitev certifikata »Družini prijazno podjetje«. S pridobitvijo
osnovnega certifikata Družini prijazno podjetje smo formalizirali že obstoječe družini prijazne ukrepe in dodali še
nekaj novih. V letu 2013 je Revizijski svet preverjal uresničevanje implementacijskega načrta družbe ter nam po
pregledu podal pozitivno revizijo za obdobje preteklega leta. Pozitiven učinek sprejetih ukrepov pa se kaže tudi s
strani zaposlenih, in sicer v visokem odstotku koriščenja sprejetih ugodnosti.

ŠPORTNE AKTIVNOSTI
V okviru promocije zdravja na Borzenu omogočamo zaposlenim različne športne aktivnosti, saj se zavedamo, da
kakovostno in na zdrav način preživet prosti čas, pozitivno vpliva na zaposlene. Družba podpira delovanje Športnega
društva Borzen, ki skrbi za rekreativne športne aktivnosti in kulturna udejstvovanja.

PROSTOVOLJNO DODATNO POKOJNINSKO ZAVAROVANJE IN NEZGODNO ZAVAROVANJE
Na Borzenu omogočamo zaposlenim možnost vključitve v prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje, z
namenom povečanja socialne varnosti zaposlenih, predvsem v času upokojitve. V prostovoljno dodatno pokojninsko
zavarovanje so vključeni vsi zaposleni.

Vsem zaposlenim nudimo tudi nezgodno zavarovanje za primere nezgod tako v času opravljanja rednega dela kot
tudi v prostem času.

4.2 Odgovornost do širše družbene skupnosti


NA PODROČJU ODNOSA Z DELEŽNIKI
Na Borzenu se zavedamo, da so deležniki jedro poslovanja naše družbe. Brez njih organiziran trg z električno
energijo zagotovo ne bi bil kakršen je. Prepoznavamo in priznavamo različne deležniki oziroma javnosti in našo
komunikacijo prilagajamo vsaki izmed skupin posebej. Zadovoljni deležniki dajejo pozitiven signal, da svoje storitve
opravljamo kakovostno, s tem pa uresničujemo naše poslanstvo gospodarske javne službe.

Področje komuniciranja z deležniki je v letu 2013 zaznamovalo predvsem komuniciranje z dvema ključnima
skupinama, to so obstoječi in potencialni člani bilančne sheme ter obstoječi in potencialni upravičenci podporne
sheme. Z željo približati se deležnikom in njihovim potrebam, smo izvedli številne aktivnosti, ki so poenostavile in
pohitrile določene postopke v procesu pridobivanja podpore, ter aktivnosti, ki so izboljšale sam proces naše
komunikacije znotraj klicnega centra Centra za podpore. Za omenjene deležnike smo v sodelovanju s SODO
pripravili četrto izdajo tiskane in elektronske verzije priročnika »Koristni nasveti za izgradnjo malih elektrarn« v
slovenskem in angleškem jeziku. Borzen stremi k naprednemu energetskemu trgu, ki bo kot tak sam po sebi
največja dodana vrednost za vse obstoječe in potencialne člane bilančne sheme. Aktivnosti, ki jih na področju
komuniciranja v letu 2013 s temi deležniki velja izpostaviti, sta zagotovo dve javni obravnavi Pravil za delovanje
organiziranega trga z električno energijo, kar pomeni, da so jih s svojimi pripombami in predlogi lahko dopolnjevali
vsi zainteresirani subjekti. Borzen želi v čim večji meri upoštevati predloge udeležencev trga za izboljšanje delovanja
trga z električno energijo. V ta namen smo organizirali več sestankov, na katere so bili vabljeni dobavitelji,
distribucijska podjetja, SODO in ELES. Teme sestankov so bili predlogi za izboljšanje uporabljenih metodologij za
pripravo obračunskih podatkov, priprava enotne predloge za pošiljanje ugovorov na bilančni obračun in predlogi za
spremembe Pravil za delovanje trga. Sprejetih je bilo več sklepov s soglasjem udeleženih predstavnikov, upoštevani
so bili predlogi pri pripravi predlogov sprememb in dopolnitev pravil za delovanje trga, prav tako pa je bil pripravljen
osnutek predloge za pošiljanje ugovorov, ki pa še mora biti potrjen s strani vseh deležnikov.

S ciljem po čim večjem zadovoljstvu vseh naših deležnikov ter skladno z rezultati zadnje raziskave zadovoljstva naših
deležnikov, smo našo pozornost med drugim namenili osvežitvi in dopolnitvi vsebin in informacij na naši spletni


65
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70