Jump to content
Search

News

Follow current events in our company. 

  • Published: 12. 4. 2024
  • In category: Novice
All news

Na Borzenu širimo ekipo

Objavljamo devet prostih delavnih mest:

  • Informatik
  • Samostojni analitik v Službi za nadzor in preglednost trgov
  • Sodelavec za kakovost in trajnostni razvoj - pripravnik
  • Specialist za e-mobilnost (2)
  • Strokovni sodelavec kontaktnega centra
  • Strokovni sodelavec za dokumentarno gradivo
  • Strokovni sodelavec za izvajanje investicijskih vzpodbud
  • Vodja službe za strateško komuniciranje
  1. Prosto delovno mesto: INFORMATIK (m/ž)

Iščemo nekoga, ki bo sodeloval pri:

  • učinkovitem, skrbnem in pravočasnem izvajanju IKT podpore in reševanju uporabniških IKT problemov,
  • sodeloval pri uvajanju novih informacijskih rešitev,
  • skrbel za integracijo informacijskih rešitev v obstoječe IKT okolje družbe,
  • pripravljal in vzdrževal poročila in dokumentacije,
  • sodeloval pri izvajanju in načrtovanju sistemske podpore in sodelovanje na projektih s področja IKT infrastrukture,
  • izvajanju varnostnih kopij podatkov in ostalih preventivnih ukrepov povezanih z varnostjo,
  • po nalogu nadrejenega delavec opravlja tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Poudarek pri delovnih usmeritvah bo na:

  • zanesljivem in varnem delovanju informacijsko komunikacijskega sistema družbe,
  • varovanju in skrbi za kakovost podatkov,
  • učinkovitem zagotavljanju informacijske podpore in pomoč uporabnikom,
  • delovanju skladno s ciljnimi kompetencam.

Kaj pričakujemo:

  • visokošolsko izobrazbo druge stopnje in podobno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved,
  • alternativno izobrazbo srednja izobrazba naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved,
  • pol leta delovnih izkušenj s področja dela v primeru primarne izobrazbe in 1 leto delovnih izkušenj s področja dela v primeru alternativne strokovne izobrazbe,
  • uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
  • poznavanje IKT orodij za podporo poslovanju,
  • poznavanje osnov informacijske varnosti,
  • veselje pri delu z uporabniki in zunanjimi deležniki,
  • računalniška znanja: poznavanje programskih orodij, strežniških sistemov, delovanja računalniških mrež, drugih operacijskih sistemov,
  • aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – INFORMATIK (m/ž)«.

 

  1. Prosto delovno mesto: Sodelavec za kakovost in trajnostni razvoj  (m/ž) v Službi za kakovost in trajnostni razvoj – Pripravnik

Iščemo nekoga, ki se bo v času pripravništva usposobil za opravljanje dela na prostem delovnem mesti:

  • priprava gradiv in dokumentacije na področju kakovosti, obvladovanja tveganj in trajnostnega razvoja družbe ter pomoč pri zagotavljanju pogojev za kvalitetno delo,
  • izvajanje podpornih aktivnosti na področju informacijske varnosti, digitalnega poslovanja ter ravnanja z dokumentarnim in arhivskim gradivom,
  • izvajanje podpornih aktivnosti za pridobivanje in ohranjanje certifikatov ter sistemov upravljanja in kakovosti poslovanja,
  • popis in posodabljanje ter informatizacije poslovnih procesov s predlogi za izboljšave,
  • skrb za pripravo strokovne dokumentacije v družbi in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje.

Deloval skladno s ključnimi cilji, ki so:

  • kvalitetna in pravočasna izvedba delovnih nalog oziroma procesov,
  • skrb za uvajanje novosti na področju kakovosti in trajnostnega razvoja,
  • urejenost in preglednost gradiva ter sistematično vodenje evidenc ter arhivov,
  • skrb za predloge ter uvajanje izboljšav poslovnih procesov,
  • skrb za prenos znanja in izkušenj na sodelavce,
  • delovanje skladno s ciljnimi kompetencami.

Pogoji za zasedbo delovnega mesta so:

  • višješolska, višja strokovna in podobna izobrazba ter visokošolska izobrazba prve stopnje, visokošolska strokovna izobrazba in podobna izobrazba  naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved,
  • srednja izobrazba naravoslovne, tehnične in tehnološke ali splošne smeri,
  • samostojnost, natančnost, zanesljivost,
  • komunikacijske in analitične sposobnosti,
  • računalniško pismenost (vsaj MS Office),
  • aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B2.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za določen čas opravljanja pripravništva v trajanju enega (1) leta.

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26.aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Sodelavec za kakovost in trajnostni razvoj  (m/ž) - Pripravnik«.

 

  1. SAMOSTOJNI ANALITIK v Službi za nadzor in preglednost trgov (ž/m)

Iščemo nekoga, ki bo:

  • sposoben sodelovanja ter tudi vodenja specifičnih zaokroženih procesov oziroma projektov v okviru službe za preglednost in nadzor trga ter ostalih procesov na področju delovanja podjetja,
  • samostojno izvajal naloge na področju razvoja, implementacije in nadzora nad delovanjem aplikacij vezanih na procese nadzora trga oziroma preglednosti,
  • skrbel za pripravo potrebne (strokovne) dokumentacije iz področja dela in njeno redno ažuriranje,
  • sodeloval s poslovnimi partnerji, zunanjimi svetovalci in pristojnimi institucijami,
  • spremljal trg z električno energijo in drugimi energenti ter povezanimi instrumenti doma in v tujini  ter spremljal področno regulativo, mednarodne standarde in priporočila s področja dela,
  • po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Kaj pričakujemo:

  • visokošolsko izobrazbo druge stopnje in podobno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri z najmanj 2 letoma delovnih izkušenj oziroma najmanj 3 leti izkušenj v primeru višješolske, višje strokovne in podobne izobrazbe ter visokošolske izobrazbe prve stopnje, visokošolske strokovne izobrazbe naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri,
  • dobro poznavanje energetskega področja in trgov, s poudarkom na elektroenergetiki ter področjih delovanja podjetja,
  • dobro poznavanje aktualne zakonodaje s področja dela,
  • uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
  • znanje angleškega jezika, najmanj stopnja B2.

Prednost imajo kandidati, ki:

  • imajo izkušnje in znanje na področju poslovne analitike,
  • so sodelovali, koordinirali ali vodili financirane slovenske ali EU projekte,
  • imajo odlično poznavanje programa Excel in/ali BI orodji,
  • poznajo REMIT uredbo in povezane akte.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.   

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – SAMOSTOJNI ANALITIK v Službi za nadzor in preglednost trgov(m/ž)«.

 

  1. Prosto delovno mesto: Specialist za E-MOBILNOST (m/ž) - 2 delovni mesti

Iščemo nekoga, ki bo:

  • uspešno upravljal (koordinacija, razporejanje aktivnosti, kontroliranje, strokovna pomoč, dajanje navodil) procese oziroma dejavnosti Centra za podpore (primeroma podporna shema, CP portal, Olajšave, Register potrdil o izvoru) ter izvajal aktivnosti centra za alternativna goriva skladno z zakonodajo in usmeritvami družbe,
  • spremljal in analiziral izvedbe aktivnosti sodelavcev, ki jih koordinira,
  • izvajal in koordiniral procese raziskav in razvoja področja,
  • sodeloval s poslovnimi partnerji, zunanjimi svetovalci in pristojnimi institucijami,
  • spremljal trg z električno energijo in drugimi energenti ter povezanimi instrumenti doma in v tujini, s poudarkom na obnovljivih virih,
  • pomagal pri pripravi smernic razvoja podjetja,
  • skrbel za pripravo potrebne (strokovne) dokumentacije v družbi in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje,
  • pripravljal temelje in obvladovanja tveganj pri procesih področja,
  • po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Kaj pričakujemo:

  • visokošolsko izobrazbo druge stopnje in podobno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved, ali družboslovnih ved, ekonomske smeri ali upravne smeri,
  • pet (5) let delovnih izkušenj iz področja dela,
  • zelo dobro poznavanje energetskega področja in trgov, s poudarkom na obnovljivih virih energije, alternativnih gorivih in e-mobilnosti ter podpornih mehanizmih,
  • dobro poznavanje aktualne zakonodaje s področja dela,
  • sposobnost samostojnega izvajanja in odlično poznavanje zadanih nalog energetskega področja,
  • strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje (kandidati, ki strokovnega izpita nimajo, da morajo opraviti v roku 6 mesecev od nastopa dela),
  • uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
  • znanje angleškega jezika, najmanj stopnja B2.

Prednost imajo kandidati ki:

  • so orientirani v področje inovacij v energetiki,
  • z vodenjem projektov in poznavanjem orodij za projektno delo,
  • ki so proaktivni, imajo odlične komunikacijske veščine, sposobnost samostojnega in timskega dela,
  • imajo željo po nenehnem učenju in osebnem razvoju.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.   

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Specialist za E-MOBILNOST (m/ž)«.

 

  1. Prosto delovno mesto: Strokovni sodelavec kontaktnega centra (m/ž)

Iščemo nekoga, ki bo:

  • delal s strankami kontaktnega centra,
  • podpora aktivnosti pri izvajanju načrtov in aktivnosti kontaktnega centra,
  • podpora pripravi gradiv za naloge kontaktnega centra, gradiv namenjenih strankam in objavam kontaktnega centra,
  • izvajal aktivnosti informiranja strank kontaktnega centra,
  • sodeloval z drugimi službami znotraj družbe,
  • pomagal pri pripravi poročil iz področja dela,
  • izvajal tudi ostale administrativne in operativne naloge,
  • po nalogu nadrejenega delavec opravlja tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Kaj pričakujemo:

  • višješolsko, višjo strokovno in podobno izobrazbo ter visokošolsko izobrazbo prve stopnje, visokošolsko strokovno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri,
  • 1 leto delovnih izkušenj,
  • poznavanje področja dela in energetske dejavnosti,
  • analitične in komunikacijske veščine,
  • poznavanje aktualne področne zakonodaje,
  • uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
  • aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B2,
  • pripravo poročil o delu kontaktnega centra,
  • sodelovanje z internimi deležniki ter drugimi vsebinskimi sogovorniki pri zasnovi poslovnih rešitev ter pri reševanju poslovnih in procesnih izzivov  kontaktnega centra,
  • skrb za zadovoljstvo strank kontaktnega centra,
  • delovanje skladno s ciljnimi kompetencami.

Prednost imajo kandidati ki:

  • jim delo s strankami ni tuje, strokovni,
  • so odgovorni, komunikativni, samoiniciativni in imajo organizacijske sposobnosti, zmožnost analitičnega razmišljanja ter sposobnost samostojnega in timskega dela.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.   

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Strokovni sodelavec kontaktnega centra (m/ž)«.

 

  1. Prosto delovno mesto: Strokovni sodelavec za dokumentarno gradivo (m/ž)

Iščemo nekoga, ki bo:

  • skrbno, odgovorno in samostojno opravljal strokovno tehničnih oz. podpornih delovnih nalog/aktivnosti,
  • natančno in kakovostno opravljanje operativnih aktivnosti,
  • skrbel za pripravo poslovne dokumentacije in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje,
  • po nalogu neposredno nadrejenega delavec opravlja druga dela, ki  ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Kaj pričakujemo:

  • višješolsko, višjo strokovno in podobno izobrazbo ter visokošolsko izobrazbo prve stopnje, visokošolsko strokovno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri,
  • 2 leti delovnih izkušenj,
  • poznavanje trendov in zakonodaje s področja upravljanja z dokumentarnim in arhivskim gradivom,
  • strokovni izpit na področju varstva arhivskega gradiva,
  • uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
  • aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B2,
  • kakovostno in pravočasno zagotavljanje administrativne podpore dejavnosti družbe,
  • delovanje skladno s ciljnimi kompetencami,
  • urejenost dokumentarnega in arhivskega gradiva.

Prednost imajo kandidati ki:

  • jim delo s strankami ni tuje, strokovni,
  • so natančni, odgovorni, komunikativni, strokovni, samoiniciativni ter sposobnost samostojnega in timskega dela.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.   

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Strokovni sodelavec za dokumentarno gradivo (m/ž)«.

 

  1. Prosto delovno mesto: Strokovni sodelavec za izvajanje investicijskih vzpodbud (m/ž)

Iščemo nekoga, ki bo:

  • uspešno in skrbno izvajal procese energetskih in podnebnih mehanizmov oziroma službe za investicijske vzpodbude, skladno s strategijo družbe in zahtevami vodje službe ter direktorja področja - s primarnim ciljem podpore obstoječim procesom,
  • sodeloval pri projektih in vodenju projektov v družbi za razvoj novih produktov in storitev podjetja, skladno s projektno metodologijo družbe,
  • vodil upravne postopke,
  • skrbel za pripravo strokovne dokumentacije v družbi in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje,
  • po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Kaj pričakujemo:

  • višješolsko, višjo strokovno in podobno izobrazbo ter visokošolsko izobrazbo prve stopnje, visokošolsko strokovno izobrazbo in podobno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri,
  • uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov (operater trga),
  • strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje (kandidati, ki strokovnega izpita nimajo, da morajo opraviti v roku 6 mesecev od nastopa dela),
  • znanje angleškega jezika, najmanj stopnja B2,
  • kvalitetno in pravočasno izvedbo delovnih nalog oziroma procesov,
  • skrb za uvajanje novosti, urejenost in preglednost gradiva ter sistematično vodenje evidenc ter arhivov,
  • skrb za predloge ter uvajanje izboljšav poslovnih procesov,
  • skrb za prenos znanja in izkušenj na sodelavce in delovanje skladno s ciljnimi kompetencami.

Prednost imajo kandidati, ki imajo:

  • dobro poznavanje širšega energetskega področja in trgov ter investicijski vzpodbud,
  • dobro poznavanje aktualne zakonodaje s področja dela,
  • ki so proaktivni, imajo odlične komunikacijske veščine, sposobnost samostojnega in timskega dela,
  • imajo željo po nenehnem učenju in osebnem razvoju.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.   

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Strokovni sodelavec za izvajanje investicijskih vzpodbud (m/ž)«.

 

  1. Prosto delovno mesto: Vodja službe za strateško komuniciranje (m/ž)

Iščemo nekoga, ki bo:

  • nudil strokovno pomoč direktorju na področju komuniciranja,
  • načrtoval, samostojno delal in koordiniral aktivnosti strateškega, korporativnega komuniciranja in trženja družbe,
  • skrbel za celostno podobo družbe in njenih blagovnih znamk ter prepoznavnost družbe,
  • samostojno vodil in odločal v postopkih dostopa do informacij javnega značaja,
  • samostojno vodil in odločal v postopkih dostopa do informacij za medije,
  • sodeloval pri razvojnih dejavnostih družbe,
  • po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Kaj pričakujemo:

  • visokošolsko izobrazbo druge stopnje in podobno izobrazbo družboslovnih, naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved,
  • 5 let delovnih izkušenj iz področja dela,
  • poznavanje področja dela podjetja kot so poznavanje energetskega področja in trgov, s poudarkom na obnovljivih virih energije, alternativnih gorivih in e-mobilnosti ter podpornih mehanizmih,
  • poznavanje področne zakonodaje,
  • strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje (kandidati, ki strokovnega izpita nimajo, ga morajo opraviti v roku 6 mesecev od nastopa dela),
  • znanja s področja komunikacijskih veščin in javnega nastopanja,
  • znanje uporabe splošnih in specifičnih računalniških programov,
  • aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B2,
  • strokovno pomoč pri razvoju in uvajanju novih produktov/dejavnosti ter storitev,
  • delovanje skladno s ciljnimi kompetencami.

Prednost imajo kandidati ki:

  • so orientirani v področje inovacij v energetiki,
  • imajo izkušnje z vodenjem projektov in poznavanjem orodij za projektno delo,
  • so proaktivni, imajo odlične komunikacijske veščine, sposobnost samostojnega in timskega dela,
  • imajo željo po nenehnem učenju in osebnem razvoju.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.   

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Vodja službe za strateško komuniciranje (m/ž)«.

e-nEWS Receive timely updates and exclusive content  Subscribe here.