Objavljeno: 10. 7. 2024 V kategoriji: Novice Vse novice Operater trga ohranja visoko zadovoljstvo deležnikov Zaposleni Borzena na področju operaterja trga z električno energijo v Sloveniji smo ponovno potrdili svojo zavezanost k odličnosti in zadovoljstvu svojih deležnikov. Zaposleni Borzena na področju operaterja trga z električno energijo v Sloveniji smo ponovno potrdili svojo zavezanost k odličnosti in zadovoljstvu svojih deležnikov. Najnovejša analiza zadovoljstva, ki jo je za Borzen izvedlo podjetje VALICON in jo periodično izvajamo na dve leti, prinaša spodbudne rezultate, saj kažejo na visok nivo zadovoljstva z Borzenovimi storitvami in zaposlenimi in kaže pozitivne trende. Borzen se lahko pohvali s tem, da je 94 % vprašanih izrazilo zadovoljstvo z družbo in njenimi storitvami, kar je primerljivo z letoma 2022 (93 %) in 2020 (94 %). Ključne ugotovitve analize Podpora uporabnikom: dosegljivost in odzivnost zaposlenih ostaja zelo visoko ocenjena pri 97% in je kljub rahlemu upadu iz polnih 100 % predzadnje analize še vedno nad rezultati iz preteklih let. Kakovost naših odgovorov ostaja visoko in je za 1 odstotno točko nad predhodnim merjenjem pri 93 %. Splošno zadovoljstvo od leta 2016 (85 %) narašča in je letos 6 odstotnih točk nad to vrednostjo na 91%, 1 odstotno točko višje, kot pred dvema letoma, leta 2020 smo sicer zabeležili najvišjo splošno zadovoljstvo 94 %. Evidentiranje zaprtih pogodb: 79 % uporabnikov je zelo zadovoljnih ali zadovoljnih, kar je na enaki ravni, kot pred dvema letoma, pri čemer je 37 % uporabnikov zelo zadovoljnih, kar predstavlja 11 % rast od leta 2022. Bilančni obračun: zadovoljstvo ostaja visoko pri 88 %, čeprav nekoliko nižje kot v letu 2022, vendar še vedno nad rezultati iz leta 2020 (81 %). Portal OT: zadovoljstvo z uporabo portala OT, ki ga merimo od leta 2022, je naraslo iz 76 % na 88 %, pri čemer je delež zelo zadovoljnih uporabnikov dosegel 41 % (+22 %). Prenovljena spletna stran: vsebina spletne strani dosega 91 % zadovoljstva, enako kot leta 2020, medtem ko je bila ažurnost, ki smo jo letos prvič merili, ocenjena z 59 % zadovoljstvom. Na tem delu prepoznamo torej možnosti za povečanje pogostosti objav oziroma prepoznavnosti portala OT, kjer so mnogi podatki posodobljeni dnevno. Stalno preverjanje zadovoljstva in prilagajanje strategij omogoča Borzenu, da ostaja zanesljiv partner na trgu z električno energijo. Borzen bo te rezultate uporabil kot temelj za nadaljnji razvoj in izboljšanje svojih storitev ter komuniciranja z deležniki.