Javna naročila
Transparentnost in poštenost poslovanja sta pomembni vrednoti naše družbe, ki stopata z roko v roki z našo trajnostno vizijo poslovanja.
Z namenom čim večje preglednosti poslovanja ter željo po sodelovanju z novimi, konkurenčnimi partnerji, skladno z internimi navodili za izvajanje javnih naročil posamezna aktualna evidenčna javna naročila in razpise objavljamo tudi na svoji spletni strani, vsa naročila nad mejnimi vrednostmi zakona, ki ureja javna naročila, pa objavljamo na portalu javnih naročil.
Aktualna evidenčna javna naročila
Referenčna številka naročila: JN-1980-24
Datum objave: 19. november 2024
Vse zainteresirane ponudnike prijazno vabimo, da predložijo svoje ponudbe za izvedbo evidenčnega javnega naročila št. JN-1980-24 »Raziskava trga e-vozil s poudarkom na analizi mobilnostnih navad fizičnih in pravnih oseb ter njihovega odnosa do e-mobilnosti.«
Rok za oddajo ponudb:
Vašo ponudbo pričakujemo najkasneje do 27. novembra 2024 do 11:00 ure na elektronski naslov nabava@borzen.si.
Podrobnejše informacije in dokumentacija:
Vse dodatne informacije, vključno s specifikacijo naročila in ostalo dokumentacijo, so na voljo na elektronskem naslovu nabava@borzen.si.
Veljavnost ponudbe:
Oddana ponudba mora biti veljavna do 31. decembra 2024. Ponudbe z veljavnostjo, krajšo od tega datuma, bodo izločene iz postopka.
Vabljeni k sodelovanju!
-
Dopolnitev dne 21. 11. 2024 - Ponudnike obveščamo, da je eden izmed potencialnih ponudnikov na naročnika naslovil vprašanja, povezana s predmetnim naročilom. Da bi zagotovili enakopravno obravnavo vseh ponudnikov in popolno transparentnost postopka, v nadaljevanju posredujemo pojasnila in odgovore na zastavljena vprašanja.
VPRAŠANJE:
Pri raziskavi niste navedli nobenih zahtev glede načina vzorčenja, velikosti vzorca in dolžine vprašalnika. To so dejavniki, ki bistveno vplivajo na kakovost raziskave in ceno, zato je izjemno pomembno, da razumemo, kakšna so vaša pričakovanja. Če je cena raziskave glavni kriterij izbora, potem je smiselno ponuditi zgolj prvo možnost, vendar se bojimo, da tovrstna raziskava ne bo ustrezna za potrebe določanja strategije.
ODGOVOR:
Naročnik pojasnjuje, da gre pri tem javnem naročilu za evidenčni postopek ter da je ocenjena vrednost tega naročila okvirno 20.000 EUR + DDV, kar obsega okvirno 200 efektivnih delovnih ur. V omenjenem delu naj pojasnimo, da zahtev glede načina vzorčenja, velikosti vzorca in dolžine vprašalnika nismo podali, ker smo omenjeno želeli prepustiti kompetencam izvajalca. Ko bo izvajalec izbran, pričakujemo uskladitveni sestanek, na katerem bomo dorekli vse operativne podrobnosti glede same izvedbe naročila.
VPRAŠANJE:
Tudi tukaj je pomembno, da se podrobneje definira izhodišča raziskave. Kdo so ciljna podjetja glede na velikost in dejavnost? Ali morajo imeti lasten vozni park, je pomembna velikost voznega parka? Kdo je ciljna oseba, ki jo je potrebno anketirati – tisti, ki odloča o nakupu ali skrbnik voznega parka (kar v večjih podjetjih ni nujno ista oseba). Od teh kriterijev je nato odvisna tudi velikost vzorca. Podobno kot pri splošni javnosti, bi bilo potrebno nekoliko bolj podrobno določiti vsebino raziskave, ker je od tega odvisna dolžina vprašalnika.
ODGOVOR:
Naročnik želi z izvedbo kakovostne raziskave na področju e-mobilnosti pridobiti reprezentativne podatke, ki bodo razkrili ključne vzorce in razloge za odločitve glede nakupa električnih vozil. Poudarek raziskave je na tem, kdo, kdaj in zakaj se odloči za nakup e-vozila, ter predvsem, zakaj se ljudje za to možnost ne odločijo (npr. ključni razlogi, ovire, težave, t.i. "bolečine") in v kakšnem primeru se odločijo za npr. ostale alternative e-kolo, e-avtobus ipd.
Glavni fokus raziskave je usmerjen na fizične osebe, da pridobimo reprezentativno in uporabno sliko te ciljne skupine za podporo pri nadaljnjih strateških odločitvah. Pridobiti želimo vsaj naslednje informacije:
· Demografske podatke - starost, spol, izobrazba, dohodek, lokacija bivanja (mesto, podeželje, dostopnost polnilnic/infrastrukture);
· Socioekonomski kriterij - zaposlitveni status, vrsta zaposlitve, družinski status;
· Psihografski kriteriji - okoljska ozaveščenost, tehnološka dovzetnost, mobilnostne navade (pogostost uporabe avtomobila, vrste prevozov (javni, kolo, avto);
· Povezanost z e-mobilnostjo - lastništvo vozila (e-vozilo, hibridno vozilo ali klasično vozilo), uporaba prevoznih sredstev - ali že uporabljajo storitve e-mobilnosti (e-skuterji, e-kolesa), poznavanje e-mobilnosti - stopnja znanja o električnih vozilih, polnilnicah in subvencijah ...
Pri pravnih osebah pa vidimo oz. sklepamo, da je razlog za nakup predvsem finančnih vidik. Zavedamo se, da glede na kratek časovni rok izvedbe, kot ste že sami navedli lahko vse skupaj vpliva tudi na kakovost vzorca, zato v tej fazi tudi od izvajalca pričakujemo, da nam s svojimi kompetencami (in tudi omejitvami naročila) poda najbolj optimalno rešitev tudi za ta del naročila oz. za pridobitev ustreznih rezultatov/podlag za pripravo nadaljnje Strategije promoviranja Centra AG.
VPRAŠANJE:
V javnem naročilu ste navedli, da je rok za izvedbo raziskave 25.12.2024, ker je premalo časa za korektno izvedbo raziskave. Ali je ta rok fiksen, ali ga je možno prestaviti? Največjo težavo predstavlja primarna raziskava med poslovno javnostjo, kjer anketiranje vedno traja kar nekaj časa, še posebej, če so postavljene določene zahteve glede strukture vzorca (in to je nujen pogoj za kakovost vzorca).
ODGOVOR:
Storitev mora biti opravljena še v letu 2024, saj ima naročnik sredstva za izvedbo tega javnega naročila zagotovljena v letošnjem poslovnem načrtu.