Objavljeno: 30. 1. 2024 V kategoriji: Novice Vse novice Zaposlimo: Samostojni analitik v Službi za nadzor in preglednost trgov (ž/m) Si želiš postati del ustvarjalnega in zagnanega tima, katerega osnovni cilj je prizadevanje za pregledno in učinkovito delovanje trga z električno energijo? Te motivira delo na razvojnih projektih, v katerih lahko izraziš svojo analitične veščine? Si želiš dinamičnega delovnega okolja, ki ti bo omogočilo osebni in strokovni razvoj? V svojo ekipo vabimo zagnano in znanja željno osebo, da se nam pridruži kot: SAMOSTOJNI ANALITIK v Službi za nadzor in preglednost trgov (ž/m) Iščemo nekoga, ki bo: sposoben sodelovanja ter tudi vodenja specifičnih zaokroženih procesov oziroma projektov v okviru službe za preglednost in nadzor trga ter ostalih procesov na področju delovanja podjetja, samostojno izvajal naloge na področju razvoja, implementacije in nadzora nad delovanjem aplikacij vezanih na procese nadzora trga oziroma preglednosti, skrbel za pripravo potrebne (strokovne) dokumentacije iz področja dela in njeno redno ažuriranje, sodeloval s poslovnimi partnerji, zunanjimi svetovalci in pristojnimi institucijami, spremljal trg z električno energijo in drugimi energenti ter povezanimi instrumenti doma in v tujini ter spremljal področno regulativo, mednarodne standarde in priporočila s področja dela, po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti. Kaj pričakujemo: visokošolska izobrazba druge stopnje in podobna izobrazba naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved z najmanj 2 letoma delovnih izkušenj oziroma najmanj 3 leti izkušenj v primeru višješolske, višje strokovne in podobne izobrazbe ter visokošolske izobrazbe prve stopnje, visokošolske strokovne izobrazbe naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved, dobro poznavanje energetskega področja in trgov, s poudarkom na elektroenergetiki ter področjih delovanja podjetja, dobro poznavanje aktualne zakonodaje s področja dela, uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov, znanje angleškega jezika, najmanj stopnja B2. Prednost imajo kandidati, ki: z izkušnjami in znanjem na področju poslovne analitike, je sodeloval, koordiniral ali vodil financirane slovenske ali EU projekte, majo odlično poznavanje programa Excel in/ali BI orodji, poznajo REMIT uredbo in povezane akte. Zakaj se pridružiti ekipi Borzena: ustvarjalno in stimulativno delovno okolje, možnost strokovnega in osebnega razvoja, gibljiv delovni čas in ostale ugodnosti, ki jih prinašata certifikata družini prijazno podjetje in družbeno odgovorno podjetje, postali boste del izkušenega in dinamičnega tima, brezplačno pokrito parkirišče na sedežu podjetja. Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev. Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 20. februar 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si.