Služba za organizacijo trgov opravlja naloge, povezane z izvajanjem gospodarske javne službe operaterja trga z električno energijo, kot so: upravljanje bilančne sheme trga z električno energijo; evidentiranje pogodb o članstvu v bilančni shemi, obratovalnih napovedi in zaprtih pogodb; bilančni obračun in poračun; organiziranje platforme operaterja trga za izravnalno energijo; zbiranje, analiza in objava podatkov, vezanih na trg elektrike ter druge naloge, povezane z gospodarsko javno službo oziroma z delovanjem energetskih trgov.
V svojo ekipo vabimo osebo, ki si želi postati del ustvarjalnega tima, s katerim bo soustvarjala delovno okolje. Se se veseliš novih izkušenj, izzivov ter osebnega in strokovnega razvoja? Pridruži se nam kot:
Samostojni analitik v službi za organizacijo trgov (ž/m)
Iščemo nekoga, ki bo sodeloval pri:
- samostojnem vodenju specifičnih zaokroženih dejavnosti oziroma projektov na področju delovanja podjetja,
- samostojno koordiniral zbiranje podatkov, priprave poročil ter analiz in raziskav za potrebe področja in podjetja,
- uvajal nove produkte in storitve družbe,
- ustvarjal, uporabljal, testiral in vzdrževal podatkovna orodja in druge analitične platforme,
- skrbel za pripravo potrebne (strokovne) dokumentacije v družbi in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje,
- svetoval in spremljal regulative, mednarodne standarde in priporočila,
- sodeloval z drugimi zunanjimi inštitucijami in operaterji,
- po nalogu nadrejenega oziroma direktorja energetskega področja bo delavec opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti ter po potrebi tudi dela v drugih organizacijskih enotah energetskega področja.
Kaj pričakujemo:
- višjo strokovno izobrazbo / višješolsko izobrazbo / 1. bolonjska stopnja (ali višje),
- komunikacijske in analitične sposobnosti,
- samostojnost, natančnost, zanesljivost,
- dobro poznavanje energetskega področja in trgov, s poudarkom na elektroenergetiki ter področjih delovanja podjetja,
- dobro poznavanje aktualne zakonodaje s področja dela,
- uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
- računalniško pismenost (vsaj MS Office),
- aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B2,
- željo po doseganju visoko zastavljenih ciljev,
- 2 leti delovnih izkušenj v primeru primarne izobrazbe (2. bolonjska stopnja ali višje),
- 3 leta delovnih izkušenj v primeru alternativne izobrazbe (1. bolonjska stopnja).
Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:
- ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
- možnost strokovnega in osebnega razvoja,
- možnost dela od doma,
- gibljiv delovni čas,
- parkirišče pod poslovnimi prostori,
- postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.
Kraj dela: Dunajska cesta 156, 1000 Ljubljana
Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev. Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 27. 9. 2023 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Samostojni analitik v Službi za organizacijo trgov«.