- Prosto delovno mesto: INFORMATIK (m/ž)
Iščemo nekoga, ki bo sodeloval pri:
- učinkovitem, skrbnem in pravočasnem izvajanju IKT podpore in reševanju uporabniških IKT problemov,
- sodeloval pri uvajanju novih informacijskih rešitev,
- skrbel za integracijo informacijskih rešitev v obstoječe IKT okolje družbe,
- pripravljal in vzdrževal poročila in dokumentacije,
- sodeloval pri izvajanju in načrtovanju sistemske podpore in sodelovanje na projektih s področja IKT infrastrukture,
- izvajanju varnostnih kopij podatkov in ostalih preventivnih ukrepov povezanih z varnostjo,
- po nalogu nadrejenega delavec opravlja tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.
Poudarek pri delovnih usmeritvah bo na:
- zanesljivem in varnem delovanju informacijsko komunikacijskega sistema družbe,
- varovanju in skrbi za kakovost podatkov,
- učinkovitem zagotavljanju informacijske podpore in pomoč uporabnikom,
- delovanju skladno s ciljnimi kompetencam.
Kaj pričakujemo:
- visokošolsko izobrazbo druge stopnje in podobno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved,
- alternativno izobrazbo srednja izobrazba naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved,
- pol leta delovnih izkušenj s področja dela v primeru primarne izobrazbe in 1 leto delovnih izkušenj s področja dela v primeru alternativne strokovne izobrazbe,
- uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
- poznavanje IKT orodij za podporo poslovanju,
- poznavanje osnov informacijske varnosti,
- veselje pri delu z uporabniki in zunanjimi deležniki,
- računalniška znanja: poznavanje programskih orodij, strežniških sistemov, delovanja računalniških mrež, drugih operacijskih sistemov,
- aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B.
Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:
- ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
- možnost strokovnega in osebnega razvoja,
- gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
- vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
- možnost brezplačnega parkiranja,
- možnost dela od doma,
- postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.
Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.
Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – INFORMATIK (m/ž)«.
- Prosto delovno mesto: Sodelavec za kakovost in trajnostni razvoj (m/ž) v Službi za kakovost in trajnostni razvoj – Pripravnik
Iščemo nekoga, ki se bo v času pripravništva usposobil za opravljanje dela na prostem delovnem mesti:
- priprava gradiv in dokumentacije na področju kakovosti, obvladovanja tveganj in trajnostnega razvoja družbe ter pomoč pri zagotavljanju pogojev za kvalitetno delo,
- izvajanje podpornih aktivnosti na področju informacijske varnosti, digitalnega poslovanja ter ravnanja z dokumentarnim in arhivskim gradivom,
- izvajanje podpornih aktivnosti za pridobivanje in ohranjanje certifikatov ter sistemov upravljanja in kakovosti poslovanja,
- popis in posodabljanje ter informatizacije poslovnih procesov s predlogi za izboljšave,
- skrb za pripravo strokovne dokumentacije v družbi in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje.
Deloval skladno s ključnimi cilji, ki so:
- kvalitetna in pravočasna izvedba delovnih nalog oziroma procesov,
- skrb za uvajanje novosti na področju kakovosti in trajnostnega razvoja,
- urejenost in preglednost gradiva ter sistematično vodenje evidenc ter arhivov,
- skrb za predloge ter uvajanje izboljšav poslovnih procesov,
- skrb za prenos znanja in izkušenj na sodelavce,
- delovanje skladno s ciljnimi kompetencami.
Pogoji za zasedbo delovnega mesta so:
- višješolska, višja strokovna in podobna izobrazba ter visokošolska izobrazba prve stopnje, visokošolska strokovna izobrazba in podobna izobrazba naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved,
- srednja izobrazba naravoslovne, tehnične in tehnološke ali splošne smeri,
- samostojnost, natančnost, zanesljivost,
- komunikacijske in analitične sposobnosti,
- računalniško pismenost (vsaj MS Office),
- aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B2.
Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:
- ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
- možnost strokovnega in osebnega razvoja,
- gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
- vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
- možnost brezplačnega parkiranja,
- možnost dela od doma,
- postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.
Delovno razmerje se bo sklenilo za določen čas opravljanja pripravništva v trajanju enega (1) leta.
Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26.aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Sodelavec za kakovost in trajnostni razvoj (m/ž) - Pripravnik«.
- SAMOSTOJNI ANALITIK v Službi za nadzor in preglednost trgov (ž/m)
Iščemo nekoga, ki bo:
- sposoben sodelovanja ter tudi vodenja specifičnih zaokroženih procesov oziroma projektov v okviru službe za preglednost in nadzor trga ter ostalih procesov na področju delovanja podjetja,
- samostojno izvajal naloge na področju razvoja, implementacije in nadzora nad delovanjem aplikacij vezanih na procese nadzora trga oziroma preglednosti,
- skrbel za pripravo potrebne (strokovne) dokumentacije iz področja dela in njeno redno ažuriranje,
- sodeloval s poslovnimi partnerji, zunanjimi svetovalci in pristojnimi institucijami,
- spremljal trg z električno energijo in drugimi energenti ter povezanimi instrumenti doma in v tujini ter spremljal področno regulativo, mednarodne standarde in priporočila s področja dela,
- po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.
Kaj pričakujemo:
- visokošolsko izobrazbo druge stopnje in podobno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri z najmanj 2 letoma delovnih izkušenj oziroma najmanj 3 leti izkušenj v primeru višješolske, višje strokovne in podobne izobrazbe ter visokošolske izobrazbe prve stopnje, visokošolske strokovne izobrazbe naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri,
- dobro poznavanje energetskega področja in trgov, s poudarkom na elektroenergetiki ter področjih delovanja podjetja,
- dobro poznavanje aktualne zakonodaje s področja dela,
- uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
- znanje angleškega jezika, najmanj stopnja B2.
Prednost imajo kandidati, ki:
- imajo izkušnje in znanje na področju poslovne analitike,
- so sodelovali, koordinirali ali vodili financirane slovenske ali EU projekte,
- imajo odlično poznavanje programa Excel in/ali BI orodji,
- poznajo REMIT uredbo in povezane akte.
Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:
- ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
- možnost strokovnega in osebnega razvoja,
- gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
- vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
- možnost brezplačnega parkiranja,
- možnost dela od doma,
- postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.
Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.
Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – SAMOSTOJNI ANALITIK v Službi za nadzor in preglednost trgov(m/ž)«.
- Prosto delovno mesto: Specialist za E-MOBILNOST (m/ž) - 2 delovni mesti
Iščemo nekoga, ki bo:
- uspešno upravljal (koordinacija, razporejanje aktivnosti, kontroliranje, strokovna pomoč, dajanje navodil) procese oziroma dejavnosti Centra za podpore (primeroma podporna shema, CP portal, Olajšave, Register potrdil o izvoru) ter izvajal aktivnosti centra za alternativna goriva skladno z zakonodajo in usmeritvami družbe,
- spremljal in analiziral izvedbe aktivnosti sodelavcev, ki jih koordinira,
- izvajal in koordiniral procese raziskav in razvoja področja,
- sodeloval s poslovnimi partnerji, zunanjimi svetovalci in pristojnimi institucijami,
- spremljal trg z električno energijo in drugimi energenti ter povezanimi instrumenti doma in v tujini, s poudarkom na obnovljivih virih,
- pomagal pri pripravi smernic razvoja podjetja,
- skrbel za pripravo potrebne (strokovne) dokumentacije v družbi in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje,
- pripravljal temelje in obvladovanja tveganj pri procesih področja,
- po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.
Kaj pričakujemo:
- visokošolsko izobrazbo druge stopnje in podobno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved, ali družboslovnih ved, ekonomske smeri ali upravne smeri,
- pet (5) let delovnih izkušenj iz področja dela,
- zelo dobro poznavanje energetskega področja in trgov, s poudarkom na obnovljivih virih energije, alternativnih gorivih in e-mobilnosti ter podpornih mehanizmih,
- dobro poznavanje aktualne zakonodaje s področja dela,
- sposobnost samostojnega izvajanja in odlično poznavanje zadanih nalog energetskega področja,
- strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje (kandidati, ki strokovnega izpita nimajo, da morajo opraviti v roku 6 mesecev od nastopa dela),
- uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
- znanje angleškega jezika, najmanj stopnja B2.
Prednost imajo kandidati ki:
- so orientirani v področje inovacij v energetiki,
- z vodenjem projektov in poznavanjem orodij za projektno delo,
- ki so proaktivni, imajo odlične komunikacijske veščine, sposobnost samostojnega in timskega dela,
- imajo željo po nenehnem učenju in osebnem razvoju.
Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:
- ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
- možnost strokovnega in osebnega razvoja,
- gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
- vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
- možnost brezplačnega parkiranja,
- možnost dela od doma,
- postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.
Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.
Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Specialist za E-MOBILNOST (m/ž)«.
- Prosto delovno mesto: Strokovni sodelavec kontaktnega centra (m/ž)
Iščemo nekoga, ki bo:
- delal s strankami kontaktnega centra,
- podpora aktivnosti pri izvajanju načrtov in aktivnosti kontaktnega centra,
- podpora pripravi gradiv za naloge kontaktnega centra, gradiv namenjenih strankam in objavam kontaktnega centra,
- izvajal aktivnosti informiranja strank kontaktnega centra,
- sodeloval z drugimi službami znotraj družbe,
- pomagal pri pripravi poročil iz področja dela,
- izvajal tudi ostale administrativne in operativne naloge,
- po nalogu nadrejenega delavec opravlja tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.
Kaj pričakujemo:
- višješolsko, višjo strokovno in podobno izobrazbo ter visokošolsko izobrazbo prve stopnje, visokošolsko strokovno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri,
- 1 leto delovnih izkušenj,
- poznavanje področja dela in energetske dejavnosti,
- analitične in komunikacijske veščine,
- poznavanje aktualne področne zakonodaje,
- uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
- aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B2,
- pripravo poročil o delu kontaktnega centra,
- sodelovanje z internimi deležniki ter drugimi vsebinskimi sogovorniki pri zasnovi poslovnih rešitev ter pri reševanju poslovnih in procesnih izzivov kontaktnega centra,
- skrb za zadovoljstvo strank kontaktnega centra,
- delovanje skladno s ciljnimi kompetencami.
Prednost imajo kandidati ki:
- jim delo s strankami ni tuje, strokovni,
- so odgovorni, komunikativni, samoiniciativni in imajo organizacijske sposobnosti, zmožnost analitičnega razmišljanja ter sposobnost samostojnega in timskega dela.
Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:
- ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
- možnost strokovnega in osebnega razvoja,
- gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
- vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
- možnost brezplačnega parkiranja,
- možnost dela od doma,
- postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.
Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.
Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Strokovni sodelavec kontaktnega centra (m/ž)«.
- Prosto delovno mesto: Strokovni sodelavec za dokumentarno gradivo (m/ž)
Iščemo nekoga, ki bo:
- skrbno, odgovorno in samostojno opravljal strokovno tehničnih oz. podpornih delovnih nalog/aktivnosti,
- natančno in kakovostno opravljanje operativnih aktivnosti,
- skrbel za pripravo poslovne dokumentacije in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje,
- po nalogu neposredno nadrejenega delavec opravlja druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.
Kaj pričakujemo:
- višješolsko, višjo strokovno in podobno izobrazbo ter visokošolsko izobrazbo prve stopnje, visokošolsko strokovno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri,
- 2 leti delovnih izkušenj,
- poznavanje trendov in zakonodaje s področja upravljanja z dokumentarnim in arhivskim gradivom,
- strokovni izpit na področju varstva arhivskega gradiva,
- uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
- aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B2,
- kakovostno in pravočasno zagotavljanje administrativne podpore dejavnosti družbe,
- delovanje skladno s ciljnimi kompetencami,
- urejenost dokumentarnega in arhivskega gradiva.
Prednost imajo kandidati ki:
- jim delo s strankami ni tuje, strokovni,
- so natančni, odgovorni, komunikativni, strokovni, samoiniciativni ter sposobnost samostojnega in timskega dela.
Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:
- ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
- možnost strokovnega in osebnega razvoja,
- gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
- vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
- možnost brezplačnega parkiranja,
- možnost dela od doma,
- postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.
Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.
Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Strokovni sodelavec za dokumentarno gradivo (m/ž)«.
- Prosto delovno mesto: Strokovni sodelavec za izvajanje investicijskih vzpodbud (m/ž)
Iščemo nekoga, ki bo:
- uspešno in skrbno izvajal procese energetskih in podnebnih mehanizmov oziroma službe za investicijske vzpodbude, skladno s strategijo družbe in zahtevami vodje službe ter direktorja področja - s primarnim ciljem podpore obstoječim procesom,
- sodeloval pri projektih in vodenju projektov v družbi za razvoj novih produktov in storitev podjetja, skladno s projektno metodologijo družbe,
- vodil upravne postopke,
- skrbel za pripravo strokovne dokumentacije v družbi in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje,
- po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.
Kaj pričakujemo:
- višješolsko, višjo strokovno in podobno izobrazbo ter visokošolsko izobrazbo prve stopnje, visokošolsko strokovno izobrazbo in podobno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri,
- uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov (operater trga),
- strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje (kandidati, ki strokovnega izpita nimajo, da morajo opraviti v roku 6 mesecev od nastopa dela),
- znanje angleškega jezika, najmanj stopnja B2,
- kvalitetno in pravočasno izvedbo delovnih nalog oziroma procesov,
- skrb za uvajanje novosti, urejenost in preglednost gradiva ter sistematično vodenje evidenc ter arhivov,
- skrb za predloge ter uvajanje izboljšav poslovnih procesov,
- skrb za prenos znanja in izkušenj na sodelavce in delovanje skladno s ciljnimi kompetencami.
Prednost imajo kandidati, ki imajo:
- dobro poznavanje širšega energetskega področja in trgov ter investicijski vzpodbud,
- dobro poznavanje aktualne zakonodaje s področja dela,
- ki so proaktivni, imajo odlične komunikacijske veščine, sposobnost samostojnega in timskega dela,
- imajo željo po nenehnem učenju in osebnem razvoju.
Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:
- ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
- možnost strokovnega in osebnega razvoja,
- gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
- vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
- možnost brezplačnega parkiranja,
- možnost dela od doma,
- postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.
Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.
Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Strokovni sodelavec za izvajanje investicijskih vzpodbud (m/ž)«.
- Prosto delovno mesto: Vodja službe za strateško komuniciranje (m/ž)
Iščemo nekoga, ki bo:
- nudil strokovno pomoč direktorju na področju komuniciranja,
- načrtoval, samostojno delal in koordiniral aktivnosti strateškega, korporativnega komuniciranja in trženja družbe,
- skrbel za celostno podobo družbe in njenih blagovnih znamk ter prepoznavnost družbe,
- samostojno vodil in odločal v postopkih dostopa do informacij javnega značaja,
- samostojno vodil in odločal v postopkih dostopa do informacij za medije,
- sodeloval pri razvojnih dejavnostih družbe,
- po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.
Kaj pričakujemo:
- visokošolsko izobrazbo druge stopnje in podobno izobrazbo družboslovnih, naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved,
- 5 let delovnih izkušenj iz področja dela,
- poznavanje področja dela podjetja kot so poznavanje energetskega področja in trgov, s poudarkom na obnovljivih virih energije, alternativnih gorivih in e-mobilnosti ter podpornih mehanizmih,
- poznavanje področne zakonodaje,
- strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje (kandidati, ki strokovnega izpita nimajo, ga morajo opraviti v roku 6 mesecev od nastopa dela),
- znanja s področja komunikacijskih veščin in javnega nastopanja,
- znanje uporabe splošnih in specifičnih računalniških programov,
- aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B2,
- strokovno pomoč pri razvoju in uvajanju novih produktov/dejavnosti ter storitev,
- delovanje skladno s ciljnimi kompetencami.
Prednost imajo kandidati ki:
- so orientirani v področje inovacij v energetiki,
- imajo izkušnje z vodenjem projektov in poznavanjem orodij za projektno delo,
- so proaktivni, imajo odlične komunikacijske veščine, sposobnost samostojnega in timskega dela,
- imajo željo po nenehnem učenju in osebnem razvoju.
Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:
- ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
- možnost strokovnega in osebnega razvoja,
- gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00),
- vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
- možnost brezplačnega parkiranja,
- možnost dela od doma,
- postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.
Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.
Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Vodja službe za strateško komuniciranje (m/ž)«.