Iščemo nekoga, ki bo:
- uspešno upravljal (koordinacija, razporejanje aktivnosti, kontroliranje, strokovna pomoč, dajanje navodil) procese oziroma dejavnosti centra za podpore (primeroma podporna shema, CP portal, olajšave, Register potrdil o izvoru) ter izvajal aktivnosti centra za alternativna goriva skladno z zakonodajo in usmeritvami družbe,
- spremljal in analiziral izvedbe aktivnosti sodelavcev, ki jih koordinira,
- izvajal in koordiniral procese raziskav in razvoja področja,
- sodeloval s poslovnimi partnerji, zunanjimi svetovalci in pristojnimi institucijami,
- spremljal trg z električno energijo in drugimi energenti ter povezanimi instrumenti doma in v tujini, s poudarkom na obnovljivih virih,
- pomagal pri pripravi smernic razvoja podjetja,
- skrbel za pripravo potrebne (strokovne) dokumentacije v družbi in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje,
- pripravljal temelje in obvladovanja tveganj pri procesih področja,
- po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.
Kaj pričakujemo:
- visokošolska izobrazba druge stopnje in podobna izobrazba naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved, specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja), visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja), magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja),
- pet (5) let delovnih izkušenj iz področja dela,
- zelo dobro poznavanje področja energetskih in podnebnih mehanizmov in trgov, s poudarkom na obnovljivih virih energije, e-mobilnosti in podpornih mehanizmih
- dobro poznavanje aktualne zakonodaje s področja dela
- sposobnost samostojnega izvajanja in odlično poznavanje zadanih nalog Energetskega področja
- uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov
- znanje angleškega jezika, najmanj stopnja B2.
Prednost imajo kandidati ki:
- so orientirani v področje inovacij v energetiki;
- z vodenjem projektov in poznavanjem orodij za projektno delo;
- ki so proaktivni, imajo odlične komunikacijske veščine, sposobnost samostojnega in timskega dela;
- imajo željo po nenehnem učenju in osebnem razvoju.
Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:
- ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
- možnost strokovnega in osebnega razvoja,
- gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
- vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja (pokojninsko, nezgodno in ostala)
- postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.
Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.
Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 15. februar 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si.