Skoči na vsebino
Iskalnik

News

Follow current events in our company. 

  • Objavljeno: 30. 1. 2024
  • V kategoriji: Novice
Vse novice

Zaposlimo: Samostojni analitik v Službi za nadzor in preglednost trgov (ž/m)

Si želiš postati del ustvarjalnega in zagnanega tima, katerega osnovni cilj je prizadevanje za pregledno in učinkovito delovanje trga z električno energijo?  Te motivira delo na razvojnih projektih, v katerih lahko izraziš svojo analitične veščine? Si želiš dinamičnega delovnega okolja, ki ti bo omogočilo osebni in strokovni razvoj? V svojo ekipo vabimo zagnano in znanja željno osebo, da se nam pridruži  kot:

SAMOSTOJNI ANALITIK v Službi za nadzor in preglednost trgov (ž/m)

Iščemo nekoga, ki bo:

  • sposoben sodelovanja ter tudi vodenja specifičnih zaokroženih procesov oziroma projektov v okviru službe za preglednost in nadzor trga ter ostalih procesov na področju delovanja podjetja,
  • samostojno izvajal naloge na področju razvoja, implementacije in nadzora nad delovanjem aplikacij vezanih na procese nadzora trga oziroma preglednosti,
  • skrbel za pripravo potrebne (strokovne) dokumentacije iz področja dela in njeno redno ažuriranje,
  • sodeloval s poslovnimi partnerji, zunanjimi svetovalci in pristojnimi institucijami,
  • spremljal trg z električno energijo in drugimi energenti ter povezanimi instrumenti doma in v tujini  ter spremljal področno regulativo, mednarodne standarde in priporočila s področja dela,  
  • po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Kaj pričakujemo:

  • visokošolska izobrazba druge stopnje in podobna izobrazba naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved z najmanj 2 letoma delovnih izkušenj oziroma najmanj 3 leti izkušenj v primeru višješolske, višje strokovne in podobne izobrazbe ter visokošolske izobrazbe prve stopnje, visokošolske strokovne izobrazbe naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved,
  • dobro poznavanje energetskega področja in trgov, s poudarkom na elektroenergetiki ter področjih delovanja podjetja,
  • dobro poznavanje aktualne zakonodaje s področja dela,
  • uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
  • znanje angleškega jezika, najmanj stopnja B2.

Prednost imajo kandidati, ki:

  • z izkušnjami in znanjem na področju poslovne analitike,
  • je sodeloval, koordiniral ali vodil financirane slovenske ali EU projekte,
  • majo odlično poznavanje programa Excel in/ali BI orodji,
  • poznajo REMIT uredbo in povezane akte. 

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas in ostale ugodnosti, ki jih prinašata certifikata družini prijazno podjetje in družbeno odgovorno podjetje,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima,
  • brezplačno pokrito parkirišče na sedežu podjetja.

 

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.                 

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 20. februar 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si.

e-nEWS Receive timely updates and exclusive content  Subscribe here.