Skoči na vsebino
Iskalnik

News

Follow current events in our company. 

Poudarki jubilejne 10. konference Trajnostna energija lokalno
20. 9. 2024
Poudarki jubilejne 10. konference Trajnostna energija lokalno

Na konferenci Trajnostna energija lokalno, ki jo je že deseto leto zapored organizirala družba Borzen, so bile letos izpostavljene tri aktualne teme: vloga lokalnih skupnosti pri uresničevanju trajnostnega razvoja, napredni pristopi za izrabo trajnostnega potenciala in mobilna prihodnost.

Preberi več
  • Objavljeno: 12. 4. 2024
  • V kategoriji: Novice
Vse novice

Na Borzenu širimo ekipo

Objavljamo devet prostih delavnih mest:

  • Informatik
  • Samostojni analitik v Službi za nadzor in preglednost trgov
  • Sodelavec za kakovost in trajnostni razvoj - pripravnik
  • Specialist za e-mobilnost (2)
  • Strokovni sodelavec kontaktnega centra
  • Strokovni sodelavec za dokumentarno gradivo
  • Strokovni sodelavec za izvajanje investicijskih vzpodbud
  • Vodja službe za strateško komuniciranje
  1. Prosto delovno mesto: INFORMATIK (m/ž)

Iščemo nekoga, ki bo sodeloval pri:

  • učinkovitem, skrbnem in pravočasnem izvajanju IKT podpore in reševanju uporabniških IKT problemov,
  • sodeloval pri uvajanju novih informacijskih rešitev,
  • skrbel za integracijo informacijskih rešitev v obstoječe IKT okolje družbe,
  • pripravljal in vzdrževal poročila in dokumentacije,
  • sodeloval pri izvajanju in načrtovanju sistemske podpore in sodelovanje na projektih s področja IKT infrastrukture,
  • izvajanju varnostnih kopij podatkov in ostalih preventivnih ukrepov povezanih z varnostjo,
  • po nalogu nadrejenega delavec opravlja tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Poudarek pri delovnih usmeritvah bo na:

  • zanesljivem in varnem delovanju informacijsko komunikacijskega sistema družbe,
  • varovanju in skrbi za kakovost podatkov,
  • učinkovitem zagotavljanju informacijske podpore in pomoč uporabnikom,
  • delovanju skladno s ciljnimi kompetencam.

Kaj pričakujemo:

  • visokošolsko izobrazbo druge stopnje in podobno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved,
  • alternativno izobrazbo srednja izobrazba naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved,
  • pol leta delovnih izkušenj s področja dela v primeru primarne izobrazbe in 1 leto delovnih izkušenj s področja dela v primeru alternativne strokovne izobrazbe,
  • uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
  • poznavanje IKT orodij za podporo poslovanju,
  • poznavanje osnov informacijske varnosti,
  • veselje pri delu z uporabniki in zunanjimi deležniki,
  • računalniška znanja: poznavanje programskih orodij, strežniških sistemov, delovanja računalniških mrež, drugih operacijskih sistemov,
  • aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – INFORMATIK (m/ž)«.

 

  1. Prosto delovno mesto: Sodelavec za kakovost in trajnostni razvoj  (m/ž) v Službi za kakovost in trajnostni razvoj – Pripravnik

Iščemo nekoga, ki se bo v času pripravništva usposobil za opravljanje dela na prostem delovnem mesti:

  • priprava gradiv in dokumentacije na področju kakovosti, obvladovanja tveganj in trajnostnega razvoja družbe ter pomoč pri zagotavljanju pogojev za kvalitetno delo,
  • izvajanje podpornih aktivnosti na področju informacijske varnosti, digitalnega poslovanja ter ravnanja z dokumentarnim in arhivskim gradivom,
  • izvajanje podpornih aktivnosti za pridobivanje in ohranjanje certifikatov ter sistemov upravljanja in kakovosti poslovanja,
  • popis in posodabljanje ter informatizacije poslovnih procesov s predlogi za izboljšave,
  • skrb za pripravo strokovne dokumentacije v družbi in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje.

Deloval skladno s ključnimi cilji, ki so:

  • kvalitetna in pravočasna izvedba delovnih nalog oziroma procesov,
  • skrb za uvajanje novosti na področju kakovosti in trajnostnega razvoja,
  • urejenost in preglednost gradiva ter sistematično vodenje evidenc ter arhivov,
  • skrb za predloge ter uvajanje izboljšav poslovnih procesov,
  • skrb za prenos znanja in izkušenj na sodelavce,
  • delovanje skladno s ciljnimi kompetencami.

Pogoji za zasedbo delovnega mesta so:

  • višješolska, višja strokovna in podobna izobrazba ter visokošolska izobrazba prve stopnje, visokošolska strokovna izobrazba in podobna izobrazba  naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved,
  • srednja izobrazba naravoslovne, tehnične in tehnološke ali splošne smeri,
  • samostojnost, natančnost, zanesljivost,
  • komunikacijske in analitične sposobnosti,
  • računalniško pismenost (vsaj MS Office),
  • aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B2.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za določen čas opravljanja pripravništva v trajanju enega (1) leta.

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26.aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Sodelavec za kakovost in trajnostni razvoj  (m/ž) - Pripravnik«.

 

  1. SAMOSTOJNI ANALITIK v Službi za nadzor in preglednost trgov (ž/m)

Iščemo nekoga, ki bo:

  • sposoben sodelovanja ter tudi vodenja specifičnih zaokroženih procesov oziroma projektov v okviru službe za preglednost in nadzor trga ter ostalih procesov na področju delovanja podjetja,
  • samostojno izvajal naloge na področju razvoja, implementacije in nadzora nad delovanjem aplikacij vezanih na procese nadzora trga oziroma preglednosti,
  • skrbel za pripravo potrebne (strokovne) dokumentacije iz področja dela in njeno redno ažuriranje,
  • sodeloval s poslovnimi partnerji, zunanjimi svetovalci in pristojnimi institucijami,
  • spremljal trg z električno energijo in drugimi energenti ter povezanimi instrumenti doma in v tujini  ter spremljal področno regulativo, mednarodne standarde in priporočila s področja dela,
  • po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Kaj pričakujemo:

  • visokošolsko izobrazbo druge stopnje in podobno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri z najmanj 2 letoma delovnih izkušenj oziroma najmanj 3 leti izkušenj v primeru višješolske, višje strokovne in podobne izobrazbe ter visokošolske izobrazbe prve stopnje, visokošolske strokovne izobrazbe naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri,
  • dobro poznavanje energetskega področja in trgov, s poudarkom na elektroenergetiki ter področjih delovanja podjetja,
  • dobro poznavanje aktualne zakonodaje s področja dela,
  • uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
  • znanje angleškega jezika, najmanj stopnja B2.

Prednost imajo kandidati, ki:

  • imajo izkušnje in znanje na področju poslovne analitike,
  • so sodelovali, koordinirali ali vodili financirane slovenske ali EU projekte,
  • imajo odlično poznavanje programa Excel in/ali BI orodji,
  • poznajo REMIT uredbo in povezane akte.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.   

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – SAMOSTOJNI ANALITIK v Službi za nadzor in preglednost trgov(m/ž)«.

 

  1. Prosto delovno mesto: Specialist za E-MOBILNOST (m/ž) - 2 delovni mesti

Iščemo nekoga, ki bo:

  • uspešno upravljal (koordinacija, razporejanje aktivnosti, kontroliranje, strokovna pomoč, dajanje navodil) procese oziroma dejavnosti Centra za podpore (primeroma podporna shema, CP portal, Olajšave, Register potrdil o izvoru) ter izvajal aktivnosti centra za alternativna goriva skladno z zakonodajo in usmeritvami družbe,
  • spremljal in analiziral izvedbe aktivnosti sodelavcev, ki jih koordinira,
  • izvajal in koordiniral procese raziskav in razvoja področja,
  • sodeloval s poslovnimi partnerji, zunanjimi svetovalci in pristojnimi institucijami,
  • spremljal trg z električno energijo in drugimi energenti ter povezanimi instrumenti doma in v tujini, s poudarkom na obnovljivih virih,
  • pomagal pri pripravi smernic razvoja podjetja,
  • skrbel za pripravo potrebne (strokovne) dokumentacije v družbi in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje,
  • pripravljal temelje in obvladovanja tveganj pri procesih področja,
  • po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Kaj pričakujemo:

  • visokošolsko izobrazbo druge stopnje in podobno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved, ali družboslovnih ved, ekonomske smeri ali upravne smeri,
  • pet (5) let delovnih izkušenj iz področja dela,
  • zelo dobro poznavanje energetskega področja in trgov, s poudarkom na obnovljivih virih energije, alternativnih gorivih in e-mobilnosti ter podpornih mehanizmih,
  • dobro poznavanje aktualne zakonodaje s področja dela,
  • sposobnost samostojnega izvajanja in odlično poznavanje zadanih nalog energetskega področja,
  • strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje (kandidati, ki strokovnega izpita nimajo, da morajo opraviti v roku 6 mesecev od nastopa dela),
  • uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
  • znanje angleškega jezika, najmanj stopnja B2.

Prednost imajo kandidati ki:

  • so orientirani v področje inovacij v energetiki,
  • z vodenjem projektov in poznavanjem orodij za projektno delo,
  • ki so proaktivni, imajo odlične komunikacijske veščine, sposobnost samostojnega in timskega dela,
  • imajo željo po nenehnem učenju in osebnem razvoju.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.   

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Specialist za E-MOBILNOST (m/ž)«.

 

  1. Prosto delovno mesto: Strokovni sodelavec kontaktnega centra (m/ž)

Iščemo nekoga, ki bo:

  • delal s strankami kontaktnega centra,
  • podpora aktivnosti pri izvajanju načrtov in aktivnosti kontaktnega centra,
  • podpora pripravi gradiv za naloge kontaktnega centra, gradiv namenjenih strankam in objavam kontaktnega centra,
  • izvajal aktivnosti informiranja strank kontaktnega centra,
  • sodeloval z drugimi službami znotraj družbe,
  • pomagal pri pripravi poročil iz področja dela,
  • izvajal tudi ostale administrativne in operativne naloge,
  • po nalogu nadrejenega delavec opravlja tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Kaj pričakujemo:

  • višješolsko, višjo strokovno in podobno izobrazbo ter visokošolsko izobrazbo prve stopnje, visokošolsko strokovno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri,
  • 1 leto delovnih izkušenj,
  • poznavanje področja dela in energetske dejavnosti,
  • analitične in komunikacijske veščine,
  • poznavanje aktualne področne zakonodaje,
  • uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
  • aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B2,
  • pripravo poročil o delu kontaktnega centra,
  • sodelovanje z internimi deležniki ter drugimi vsebinskimi sogovorniki pri zasnovi poslovnih rešitev ter pri reševanju poslovnih in procesnih izzivov  kontaktnega centra,
  • skrb za zadovoljstvo strank kontaktnega centra,
  • delovanje skladno s ciljnimi kompetencami.

Prednost imajo kandidati ki:

  • jim delo s strankami ni tuje, strokovni,
  • so odgovorni, komunikativni, samoiniciativni in imajo organizacijske sposobnosti, zmožnost analitičnega razmišljanja ter sposobnost samostojnega in timskega dela.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.   

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Strokovni sodelavec kontaktnega centra (m/ž)«.

 

  1. Prosto delovno mesto: Strokovni sodelavec za dokumentarno gradivo (m/ž)

Iščemo nekoga, ki bo:

  • skrbno, odgovorno in samostojno opravljal strokovno tehničnih oz. podpornih delovnih nalog/aktivnosti,
  • natančno in kakovostno opravljanje operativnih aktivnosti,
  • skrbel za pripravo poslovne dokumentacije in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje,
  • po nalogu neposredno nadrejenega delavec opravlja druga dela, ki  ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Kaj pričakujemo:

  • višješolsko, višjo strokovno in podobno izobrazbo ter visokošolsko izobrazbo prve stopnje, visokošolsko strokovno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri,
  • 2 leti delovnih izkušenj,
  • poznavanje trendov in zakonodaje s področja upravljanja z dokumentarnim in arhivskim gradivom,
  • strokovni izpit na področju varstva arhivskega gradiva,
  • uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov,
  • aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B2,
  • kakovostno in pravočasno zagotavljanje administrativne podpore dejavnosti družbe,
  • delovanje skladno s ciljnimi kompetencami,
  • urejenost dokumentarnega in arhivskega gradiva.

Prednost imajo kandidati ki:

  • jim delo s strankami ni tuje, strokovni,
  • so natančni, odgovorni, komunikativni, strokovni, samoiniciativni ter sposobnost samostojnega in timskega dela.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.   

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Strokovni sodelavec za dokumentarno gradivo (m/ž)«.

 

  1. Prosto delovno mesto: Strokovni sodelavec za izvajanje investicijskih vzpodbud (m/ž)

Iščemo nekoga, ki bo:

  • uspešno in skrbno izvajal procese energetskih in podnebnih mehanizmov oziroma službe za investicijske vzpodbude, skladno s strategijo družbe in zahtevami vodje službe ter direktorja področja - s primarnim ciljem podpore obstoječim procesom,
  • sodeloval pri projektih in vodenju projektov v družbi za razvoj novih produktov in storitev podjetja, skladno s projektno metodologijo družbe,
  • vodil upravne postopke,
  • skrbel za pripravo strokovne dokumentacije v družbi in njeno redno ažuriranje ter ustrezno arhiviranje,
  • po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Kaj pričakujemo:

  • višješolsko, višjo strokovno in podobno izobrazbo ter visokošolsko izobrazbo prve stopnje, visokošolsko strokovno izobrazbo in podobno izobrazbo naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved ali družboslovnih ved, ekonomske smeri,
  • uporaba splošnih in specifičnih računalniških programov (operater trga),
  • strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje (kandidati, ki strokovnega izpita nimajo, da morajo opraviti v roku 6 mesecev od nastopa dela),
  • znanje angleškega jezika, najmanj stopnja B2,
  • kvalitetno in pravočasno izvedbo delovnih nalog oziroma procesov,
  • skrb za uvajanje novosti, urejenost in preglednost gradiva ter sistematično vodenje evidenc ter arhivov,
  • skrb za predloge ter uvajanje izboljšav poslovnih procesov,
  • skrb za prenos znanja in izkušenj na sodelavce in delovanje skladno s ciljnimi kompetencami.

Prednost imajo kandidati, ki imajo:

  • dobro poznavanje širšega energetskega področja in trgov ter investicijski vzpodbud,
  • dobro poznavanje aktualne zakonodaje s področja dela,
  • ki so proaktivni, imajo odlične komunikacijske veščine, sposobnost samostojnega in timskega dela,
  • imajo željo po nenehnem učenju in osebnem razvoju.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00 ure),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.   

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Strokovni sodelavec za izvajanje investicijskih vzpodbud (m/ž)«.

 

  1. Prosto delovno mesto: Vodja službe za strateško komuniciranje (m/ž)

Iščemo nekoga, ki bo:

  • nudil strokovno pomoč direktorju na področju komuniciranja,
  • načrtoval, samostojno delal in koordiniral aktivnosti strateškega, korporativnega komuniciranja in trženja družbe,
  • skrbel za celostno podobo družbe in njenih blagovnih znamk ter prepoznavnost družbe,
  • samostojno vodil in odločal v postopkih dostopa do informacij javnega značaja,
  • samostojno vodil in odločal v postopkih dostopa do informacij za medije,
  • sodeloval pri razvojnih dejavnostih družbe,
  • po nalogu nadrejenega opravljal tudi dela, ki izhajajo iz procesov dela in druga dela, ki ustrezajo njegovi strokovni usposobljenosti.

Kaj pričakujemo:

  • visokošolsko izobrazbo druge stopnje in podobno izobrazbo družboslovnih, naravoslovnih, tehničnih in tehnoloških ved,
  • 5 let delovnih izkušenj iz področja dela,
  • poznavanje področja dela podjetja kot so poznavanje energetskega področja in trgov, s poudarkom na obnovljivih virih energije, alternativnih gorivih in e-mobilnosti ter podpornih mehanizmih,
  • poznavanje področne zakonodaje,
  • strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje (kandidati, ki strokovnega izpita nimajo, ga morajo opraviti v roku 6 mesecev od nastopa dela),
  • znanja s področja komunikacijskih veščin in javnega nastopanja,
  • znanje uporabe splošnih in specifičnih računalniških programov,
  • aktivno znanje angleškega jezika, stopnja B2,
  • strokovno pomoč pri razvoju in uvajanju novih produktov/dejavnosti ter storitev,
  • delovanje skladno s ciljnimi kompetencami.

Prednost imajo kandidati ki:

  • so orientirani v področje inovacij v energetiki,
  • imajo izkušnje z vodenjem projektov in poznavanjem orodij za projektno delo,
  • so proaktivni, imajo odlične komunikacijske veščine, sposobnost samostojnega in timskega dela,
  • imajo željo po nenehnem učenju in osebnem razvoju.

Zakaj se pridružiti ekipi Borzena:

  • ustvarjalno in stimulativno delovno okolje,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja,
  • gibljiv delovni čas (obvezna prisotnost od 9:00 do 14:00),
  • vključitev v kolektivna dodatna zavarovanja,
  • možnost brezplačnega parkiranja,
  • možnost dela od doma,
  • postali boste del izkušenega in dinamičnega tima.

Delovno razmerje se bo sklenilo za nedoločen čas s poskusno dobo šest (6) mesecev.   

Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah, vas vabimo, da nam prijavo skupaj z življenjepisom pošljete do 26. aprila 2024 na elektronski naslov kadri@borzen.si s pripisom »Prijava na razpis – Vodja službe za strateško komuniciranje (m/ž)«.

e-nEWS Receive timely updates and exclusive content  Subscribe here.